Levertijd 1-4 dagen
GRATIS afhalen in de winkels
GRATIS verzending vanaf € 99,95
Klantenservice
Welkom bij de klantenservice van Big Boss
Hier vind je een antwoord op (bijna) al jouw vragen. Mocht je een vraag hebben die wij op de site niet beantwoorden: Bel ons dan! Wij helpen je graag verder. Zo haal je ontspannen de mooiste artikelen in huis. Ga naar de contact pagina >


VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen hebben wij ook jouw bestelling ontvangen en kan je er zeker van zijn dat de bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces. Heb je geen mail ontvangen? Het komt wel eens voor dat deze als SPAM wordt gemarkeerd, kijk daarom ook jouw spam-map na. Alsnog niets ontvangen? Neem contact met ons op!

2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Het wijzigen van een bestelling is na het plaatsen niet meer mogelijk. Je dient de bestelling te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Om een bestelling te annuleren dien je contact op te nemen met de klantenservice. (klantenservice@bigbossfashion.nl.nl of telefonisch via 085 064 6666)

BETALEN

1. Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan betalen via IDEAL of via een creditcard (VISA / MASTERCARD). Ga naar de betaal-pagina voor meer informatie.

LEVEREN

1. Kan ik mijn bestelling ook in een winkel van Big Boss ophalen?
Bij het plaatsen van jouw bestelling heb je de keuze om het af te halen in een filiaal of via PostNL te versturen. Vink aan welke jouw voorkeur heeft.

2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?

Dit is verschillend per artikel. Wij raden je aan om met regelmaat de webshop in de gaten te houden!

3. Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice. (klantenservice@bigbossfashion.nll of telefonisch via 085 064 6666). Vermeld het bestelnummer voor een vlotte afhandeling.

RUILEN & RETOURNEREN

1. Krijg ik van sale artikelen mijn geld terug?
Ja, ook van sale artikelen aangekocht op de webshop krijg je jouw geld terug.

2. Hoe kan ik mijn retournering het best verzenden?
Wij raden aan om jouw ruiling/retournering via PostNL naar ons te verzenden. Bewaar goed het verzendbewijs voor in het geval dat de zending niet bij ons is aangekomen. Wil je er zeker van zijn dat wij jouw zending ontvangen? Stuur dan de ruiling/retournering aangetekend naar ons op.

3. Moet ik retourkosten betalen?
Verzendkosten voor ruilen / retourneren zijn voor eigen rekening. Indien je de gehele bestelling retourneert krijg je wel de (indien betaalde) verzendkosten van ons terugbetaald.

4. Wat is het (terugbetaal) termijn van een retournering?
Binnen uiterlijk 30 dagen zullen wij de retournering, indien door ons geaccepteerd, aan jou terug betalen.

5. Kan ik mijn retourartikelen in de winkel terugbrengen / omruilen?
Indien je een artikel wilt ruilen/retourneren kan dit alleen op de manier zoals je deze hebt gekocht. Dit wil zeggen dat je een webshop-aankoop alleen kan ruilen/retourneren via de webshop en dat je een aankoop uit een winkel van ons alleen kan ruilen/retourneren in een van de Big Boss winkels. Ga naar de Ruilen- en retournerenpagina voor meer informatie.