Levertijd 1-4 dagen
GRATIS afhalen in de winkels
GRATIS verzending vanaf € 99,95
Klantenservice

SERVICE


Big Boss Klantenservice
Bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 - 17.00 uur.

T: 085 064 6666
E: klantenservice@bigbossfashion.nl



Heb je een specifieke vraag over een bestelling, facturering of betaling? Vermeld dan ook het ordernummer van de bestelling.

Klopt er iets niet aan jouw bestelling, mis je een artikel of heb je een verkeerde maat of kleur ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan onze webshop o.v.v. het ordernummer.

Let op! Heb je een klacht over een artikel dat je in de winkel hebt gekocht? Dan kan je het beste teruggaan naar een van onze winkels met het artikel en jouw aankoopbewijs. Onze collega's in de winkel zullen dan de klacht in behandeling nemen.

Ruilen & retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling niet past, of niet is wat je ervan had verwacht. Daarom kan je altijd de door jou bestelde artikelen retourneren naar ons binnen 14 dagen na aankoop. Ga voor meer informatie naar de Ruilen & retourneren-pagina.

Verzendkosten ruilen/retourneren
Alle verzendkosten die gemaakt worden voor ruilen/retourneren zijn voor eigen rekening.

Klachten
Heb je een klacht over een artikel dat je in de winkel hebt gekocht? Dan kan je het beste terug gaan naar een van onze winkels met het artikel en jouw aankoopbewijs. Onze collega's in de winkel zullen dan de klacht in behandeling nemen. Heb je een klacht over een artikel wat besteld is via de webshop? Ga naar de Klachtenafhandeling-pagina en vul het Klachtenformulier in.

Garantie
Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Deze garantietermijn is wettelijk vastgesteld voor een termijn van de eerste 6 maanden na aanschaf van het product. Uiteraard kan je er als consument vanuit gaan dat Blue Wave / Solange kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Het product moet binnen de garantieperiode normaal gebruikt zijn. Wij geven geen garantie op beschadigingen die zijn ontstaan door eigen toedoen, en het niet volgen van de voorschriften. Wanneer een artikel binnen of buiten de garantietermijn kapot gaat kan je contact opnemen met onze klantenservice, (klantenservice@bigbossfashion.nl) of langsgaan in een van onze winkels.

Heb je onverhoopt toch een klacht over een artikel? Ga dan langs bij het dichtstbijzijnde Big Boss winkel of neem contact op met de klantenservice (T: 085 064 6666). Als de klacht gegrond blijkt, beslist Big Boss of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
* Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
* Normale slijtage

Kleding
Om de kwaliteit van de kleding zo lang mogelijk te garanderen kan je kijken bij onze was-tips en voorschriften. Bij artikelen waar steentjes of andere details op bevestigd zijn, geldt dat deze artikelen altijd met de hand gewassen moeten worden en eventuele overige voorschriften moeten worden nageleefd. Voor alle gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Hiervoor is Big Boss niet aansprakelijk.

Schoenen
Verzorg jouw schoenen goed. Spray ze regelmatig in met een waterafstotende spray; dit optimaliseert de beschermende werking.

Wasvoorschriften
Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om de kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op bewerkingen van deze artikelen.