Levertijd 1-4 dagen
GRATIS afhalen in de winkels
GRATIS verzending vanaf € 99,95
Klantenservice

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht over een artikel? Neem dan contact met ons op. Wij zullen in overleg met jou een zo goed mogelijke oplossing zoeken voor de klacht.

Heeft u het betreffende artikel gekocht in de winkel of via de webshop besteld?


Voor een juiste beoordeling van de klacht over het artikel verzoeken wij je langs te gaan in een van onze winkels . Onze collega's in de winkel zullen de klacht aannemen en vervolgens start de klachtenprocedure. Dit houdt in dat de klachtenafdeling van het hoofdkantoor hier aandachtig naar zal kijken. Binnen uiterlijk 2 weken zullen wij contact met je opnemen om de klacht te behandelen.

Klachtenformulier

Voor een juiste beoordeling van de klacht over het product verzoeken wij je onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wil je graag de klacht zo gedetailleerd mogelijk beschrijven en foto's van het beschadigde artikel toevoegen aan het formulier?

Binnen uiterlijk 2 weken zullen wij contact met je opnemen om de klacht te behandelen.



Klacht